1) De prijzen op de site lijken niet te kloppen Vanwege meerdere werkzaamheden kan Niek van Dijkstra Telecom niet elke dag de prijzen in de markt checken. Neem contact op met Niek als de prijzen teveel afwijken van de concurrent.
Alle informatie over prijzen vind je via: www.dijkstratelecom.nl/prijzen
2) Waarom kan ik niet op een avond of op zaterdag bij jullie terecht? Als ondernemer werk ik 50 uren per week, helaas zitten meer uren er niet in. Omdat ik bewust kies om als ZZP’er te blijven werken kan ik ook geen personeel inzetten op deze momenten.
3) Waarom is ‘s ochtends de winkel gesloten?
Omdat ik elke klant tevreden wil houden heb ik gekozen voor een nieuwe opzet, om zo elke klant in de winkel, maar ook op afstand tevreden te houden.
4) Wat houdt de garantie in?
Raakt zomaar een knopje defect of doet de WiFi raar, dan moet het toestel worden opgestuurd voor garantie. Het defect aan het product wordt dan kosteloos verholpen, indien deze zich binnen de garantie bevindt. Wij zullen zorgen voor een snelle reparatie door Dynafix Nederland, Teleplan Nederland of Microfix Nederland.
5) Samsung heeft op dit moment een actie met bijvoorbeeld een gratis product of cashback, kan ik ook bij jullie terecht voor deze actie? Samsung biedt via www.samsung.com/promotions acties aan. Dijkstra Telecom is sinds 1 januari 2017 een officieel Samsung Actie Verkooppunt, oftewel een 'Deelnemende Winkel'. Je vindt ons niet als www.DijkstraTelecom.nl in Samsung hun voorwaarden, maar als je naar de plaats Leeuwarden scrolt zie je ‘Dijkstra Telecom’ staan.
Je kunt met de meeste Samsung Acties mee doen, mits dit duidelijk aangegeven is in de omschrijving van een product op onze website. Bij onduidelijkheid kun je het altijd navragen.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle acties!