Download algemene voorwaarden
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Betaalmogelijkheden:
Online (www.DijkstraTelecom.nl)
- iDEAL (Rabobank Omnikassa)
Wat niet mogelijk is:
- Betalen met de creditcard
- Achteraf betalen
- In termijnen betalen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij leveren via de volgende vervoerder:
[PostNL] Standaard vervoerder
- Je kunt jouw pakket volgen via Track&Trace
- Indien je niet thuis bent, wordt jouw pakket direct naar een PostNL punt gebracht. Je hebt vervolgens maar een paar de dagen tijd het pakket af te halen (Zie website PostNL) alvorens het retour wordt gestuurd naar de afzender.
- Je kunt jouw pakket zowel bij je op het op werk als bij je thuis laten bezorgen
- Bezorgen op een PostNL punt is ook mogelijk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Retourneren:
Indien online besteld via www.DijkstraTelecom.nl
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, danwel retour te sturen.
Artikelen die niet uit eigen voorraad van Dijkstra Telecom zijn geleverd en dus speciaal voor jou als klant worden besteld kunnen niet retour worden gestuurd.
Alle info zie hieronder bij: *Retour voorwaarden
Retour aanmelden:
Meld altijd een retour eerst aan, voordat je het product retour stuurt, dit kan via info@dijkstratelecom.nl
Kosten retour sturen:
De kosten en risico voor het retour sturen zijn voor de koper
*Retour voorwaarden:
*Het product dient ongebruikt met de ongebruikte accessoires in de originele verpakking retour gestuurd te worden.
*Het product moet na aanmelding binnen 3 werkdagen door Dijkstra Telecom worden ontvangen op een door Dijkstra Telecom nader te communiceren adres
*Een Apple product kan niet worden teruggenomen indien deze is geactiveerd, een Apple product wordt namelijk direct gekoppeld aan de eerste gebruiker en is hierna niet meer als nieuw verkoopbaar.
Terugbetaling na retour sturen:
Wij storten het verschuldigde bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van het product terug op de rekening waar je vanaf hebt betaald.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Garanties en reparaties:
Wanneer jouw toestel binnen de garantie valt, dan zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie.
Garantie geval aanmelden:
Meld altijd een garantie geval eerst aan, voordat je het product ons toestuurt, dit kan via info@dijkstratelecom.nl
Kosten opsturen voor garantie:
De kosten en risico voor het opsturen voor garantie zijn voor de koper
Je kunt het toestel opsturen naar een door Dijkstra Telecom nader te communiceren adres
Reparatie:
Wij zullen zorgen voor een snelle reparatie door Apple Nederland of Dynafix Nederland.
Wanneer het product gerepareerd is, zal Dijkstra Telecom het product retour sturen. Als blijkt dat het product niet onder garantie valt worden er onderzoeks-, en verzendkosten berekend.
Uitgesloten van garantie:
Let op: val-, stoot-, druk-, en waterschade zorgen ervoor dat het product geen garantie meer heeft. Ook als je ervoor kiest om jouw toestel elders open te laten halen ter beoordeling voor garantie of elders hebt laten repareren, vervalt de garantie.
Twijfelt u over uw garantie:
In geval van twijfel over jouw garantie, neem dan eerst contact met ons op.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificaties producten:
Wij proberen in alle zorg de juiste informatie/specificaties op www.dijkstratelecom.nl toe te voegen aan de producten, deze gegevens worden verstrekt door de fabrikant aan Dijkstra Telecom.
Mocht je twijfelen of klopt er iets niet, neemt dan gerust contact met ons op.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Controle inhoud verpakking:
Heel soms wordt een product uit de verpakking gehaald. Dit om te controleren of niets is beschadigd en of het juiste product in de verpakking aanwezig is. Hierdoor zorgen wij ervoor dat je als gebruiker nooit voor een verrassing komt te staan.
Mocht de verpakking open zijn geweest, dan vermelden wij dat duidelijk bij de productomschrijving.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samsung Acties
Samsung biedt via www.samsung.com/promotions acties aan. Dijkstra Telecom is sinds 1 januari 2017 een officieel Samsung Actie Verkooppunt, oftewel een 'Deelnemende Winkel'.
U vindt ons niet als www.dijkstratelecom.nl in Samsung hun voorwaarden, maar als u naar de plaats Leeuwarden scrolt ziet u ‘Dijkstra Telecom’ staan.
U kunt dus meedoen aan de Samsung Acties, mits dit duidelijk is aangegeven in de omschrijving van een product.
Voorwaarden die Samsung aan hun acties stelt:
*Het toestel moet een Nederlandse EAN code bevatten (toestellen die uit het buitenland worden geïmporteerd hebben een buitenlandse EAN code en kunnen dus niet meedoen)
*De winkel waar het product moet worden gekocht moet geselecteerd zijn in de algemene voorwaarden op de site van Samsung.com (Zie voor Dijkstra Telecom bij de plaats Leeuwarden)
Dijkstra Telecom voldoet aan deze voorwaarden en is verder niet verantwoordelijk voor de goedkeuring, levering en garantie van het actieproduct dat wordt uitgeleverd.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------