T-Mobile 2020.1231 Tekst: Niek van DijkstraTelecom.nl
___________________________________________________________________________________________
Overstap:
☐ Bij overstap krijg je (mogelijk) een sms of mail (check goed je spam/ongewenste inbox) in de 5 werkdagen nadat je het contract hebt ondertekend om nummerbehoud goed te keuren. Geen bericht gekregen?
Oplossing: neem contact op met Niek van DijkstraTelecom.nl
___________________________________________________________________________________________
Ingangsdatum bij verlengen:
☐ Jouw nieuwe bundel gaat pas in bij einddatum huidig contract! Dus verwacht je een bundel met meer internet of minuten? Wacht dan tot die datum, anders maak je extra kosten!
___________________________________________________________________________________________
De overstapdatum die in het contract is gecommuniceerd, is niet per definitie de dag dat je over gaat. Hierover krijg je nog bericht van jouw nieuwe en/of oude provider. Jouw oude provider geeft goedkeuring aan de nieuwe provider. ___________________________________________________________________________________________
Doe pas op de overstapdatum de nieuwe simkaart in de telefoon als het bereik van de oude simkaart is weggevallen. Dus niet eerder, anders heb je geen service.
___________________________________________________________________________________________
STAP 2:
☐ Als het nummer op het T-Mobile netwerk is geactiveerd (De overstapdatum) maak je een T-Mobile Account aan via www.t-mobile.nl en voeg je het telefoonnummer toe, zodat je gegevens als facturen en verbruik kunt inzien en MB’s kunt delen. ___________________________________________________________________________________________
BELANGRIJK: in dit nieuw aangemaakte account MOET JE KLANTVOORDEEL DIRECT AANZETTEN, anders ontvang je géén extra korting als je deze korting wel verwacht i.v.m. de koppeling met T-Mobile thuis en/of een ander T-Mobile nummer
CHECK OOK OF KLANTVOORDEEL NOG AAN STAAT ALS JE JE ABONNEMENT HEBT VERLENGD (Pas te checken ná de ingangsdatum van het nieuwe in te gaan contract)
Er staat in je T-Mobile omgeving dat je je simkaart nog moet activeren. Deze informatie klopt niet als je al op het netwerk van T-Mobile bent overgezet, dus die knop hoef je niet te activeren.
___________________________________________________________________________________________
☐Tijdens een actieperiode kunnen er toch aansluitkosten van €25,- gerekend worden.
Je ziet dit pas na een paar weken na ingang van het nieuwe contract op de eerste factuur.
Oplossing: start een chatgesprek via de T-Mobile app met een T-Mobile medewerker en vraag om restitutie ___________________________________________________________________________________________
☐Bij de unlimited (onbeperkt) bundel kan je internet toch opraken
Uitleg: Je krijgt klokslag 0.00 uur 5GB, als je binnen 24 uur deze bundel hebt opgemaakt werkt je internet niet meer. Log in op de T-Mobile app om de bundel met 1GB aan te vullen, dit kun je blijven herhalen, totdat je ’s avonds om 0.00 een nieuwe 5GB bundel krijgt. In de rest van de EU heb je 18GB internet, dus géén onbeperkt.
☐Waarom is mijn rekening na 1 jaar verhoogd en het jaar erop weer? T-Mobile voert jaarlijks een verhogende inflatie door om hun kosten te blijven dekken. Dit is helaas niet tegen te houden.
___________________________________________________________________________________________
☐Er is geen T-Mobilecompleet korting verwerkt (De koppeling van mobiel + T-Mobile thuis en/of een ander T-Mobile nummer)
Oplossing: start een chatgesprek via de T-Mobile app met een T-Mobile medewerker en vraag om activatie en restitutie
___________________________________________________________________________________________
☐Mijn eerste T-Mobile rekening klopt niet (Na vanuit een andere provider overgestapt te zijn)
Klopt! De eerste rekening bestaat uit de eerste maand (Soms maar een paar dagen) + de vooruitbetaling van de tweede maand + de aansluitkosten
___________________________________________________________________________________________
☐Mijn nieuwe T-Mobile rekening klopt niet na het abonnement verlengd te hebben
LET OP: Het bedrag ‘klopt’ de maand vóór, tijdens en ná de ingangsdatum BIJNANOOIT. Althans, het ziet er gek uit.
Oplossing: Kijk per factuur welke data en/of gedeeltelijke dagen van de maand ze hebben gerekend en houd er dus rekening mee dat je vooruit betaald voor komende maanden. Zo kan het dus zijn dat je voor een komende maand niets hebt betaald en daarna weer een hogere rekening krijgt met terugwerkende kracht voor die niet betaalde maand.
Bezig met laden...
Er zijn %s resultaten. Scroll naar boven.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle acties!